HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Ego-trip

Konya Sándor 2009.07.26. 16:08

Na ez mi? Na ezt tutira nem ismeri senki. Csakhogy adjak magamnak is egy kis reklámot. Én - tetszik tudni - szabadidőmben forgatókönyveket írogatok, már vagy...Nem is tudom, olyan 10 éve, elég fiatalon kezdtem el a próbálkozást, és szerintem már egész jó vagyok, de lehet csak szimplán egoista lettem, nem tudom. Szóval az új könyv amit most írogatok, Ego-trip címre hallgat, és ilyen átkozottul személyes ihletésű cucc, ami elmeséli az én hányattatott sorsú "szerelmi" életemet. (de még csak 19 vagyok, szóval olyan sokat nem tudok mesélni...) Ezt most úgy éreztem meg kell osztanom Veletek, akik néhanapján idefáradtok a blogomra és kíváncsi tekintetekkel nézegetitek (netán olvasgatjátok is) az írásaimat. Csak hogy tudjátok, én ilyet is művelek, és eddig azt hiszem nagyon jól haladok vele. No de még nem vagyok a végén. Majd ha ott leszek! Ho-hóó! És ha majd egyszer kezembe kerül egy kamera talán meg is csinálom barátaimmal amatőr módra. De lehet mást fogok még most a nyáron csinálni, valami kis doksit, vagy rövidfilmet egy kis kézikamerával, amit - ha készen lesz - azonnal felrakok ide, hogy véleményt mondhassatok róla esetlegesen ha van kedvetek. Na csak ennyit akartam.

Adios, fellas!

Updated: Na találtam is egy filmpályázatot, amire szerintem beküldök majd egy "remekművet", már ha sikerül szeptember 14-ig összedobnom valamit. Az óra ketyeg, basszus, rohadt határidő...No de erre vártam, nemde? :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr381269413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása