HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

HARRY POTTER AND HALF-BLOOD PRINCE - Élménybeszámoló: III. rész

Konya Sándor 2009.07.26. 15:59

A direktor úr szerencsére a keményebb jeleneteket is biztos kézzel vezényelte le, ha komolyabbra fordultak a dolgok, akkor komoly is volt, nem szaroztak, a frászt hozták rám néhol, főleg már a nyitójelenetnél, vagy a végén amikor Harrymeg Dumbledore elmentek arra a sziklás helyre. Az akciók szintén szemet gyönyörködtetőek voltak, és vicces, eszembe jutott közben, némi vért látván hogy ebben talán több vér volt mint a Die Hard 4-ben. Durva, mi? No mindegy. És ez még csak PG-13 sem volt, hanem PG. Na eeez a legmeglepőbb számomra! Mert voltak ám itt horrorisztikus szcénák, le kell ezt szögeznünk, és nem feltétlen gyerekfilm ez már, sőt!

Nagyon kellemes csalódás volt ez a film számomra, mert amilyen szkeptikusan mentem be, olyannyira szájtátva bandukoltam ki a teremből, és nem győztem dícsérni bátyámnak hazafele jövet. A végén majdnem elsírtam magam, annyira hatásos volt. Olyan volt mintha a régi haverokkal újra összejöttem volna dumálni, újra együtt lógtam Potterékkel és kurvajó volt! Tudom hogy mindez nem igazi, hogy ez csak film, és ők színészek, de olyan jó azt hinni néha hogy ők léteznek. Újra rajongó lettem, és lélegzetvisszafojtva várom a következő részt. Egy év...Pff...Nehéz lesz, de biztos vagyok benne hogy megéri majd a várakozást.

Címkék: élménybeszámoló harry potter

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr441269404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.31. 14:47:19

A film unalmas lett, egyszerűen egy tini romantikus vígjátékot hozott össze a rendező-

Konya Sándor 2009.07.31. 15:15:55

Tini romantikus vígjáték, ez helyénvaló megállapítás, de nyakon van azért öntve némi akcióval és drámával is. Szerintem működött, és jól lettek ábrázolva azok a tinirománc részek.

Konya Sándor 2009.07.31. 15:19:43

Én az előzőt találtam unalmasnak, úgy gondolom itt a rendező szépen kiköszörülte a csorbát.
süti beállítások módosítása