HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Harry Potter és a várakozás izgalma

Konya Sándor 2009.07.14. 09:55

Jómagam nem vagyok egy nagy Potter-fan, habár olvastam az összes könyvet az utolsó kettő kivételével. Az első két film nem volt nagy eresztés, a harmadik igazi mestermű volt szerintem, a negyediket rég láttam, de úgy emlékszem tetszett, az ötödik viszont számomra egy TV-film, vagy egy sorozat benyomását keltette. Talán újra meg kéne azt is már néznem. Eddig nem voltam ráizgulva az új filmre, hiába a sok előzetes, TV spot, valahogy rossz érzésem van/volt a filmmel kapcsolatban, főleg azért mert ugyanaz dirigálja aki az előzőt, és félő hogy ugyanolyan sorozatszagú lesz mint amilyen a Főnix rendje volt.

De!

Nézegettem a véleményeket, és döbbenetesen jókat olvasok róla, szóval már egy kicsit engem is mintha elkapott volna a láz, kezdem már várni a filmet, és tervezem hogy kiolvasom a 6. részt még a premier előtt, mert komolyan kíváncsivá tettek, és különben is, régen anno én rajongó voltam, zabáltam a könyveket, szóval azt hiszem nem lesz nehéz visszatérnem abba a világba. Talán végül a szkepticizmusomon felülkerekedik, és a végén jól meglep engem a film. Lehet hogy baromi jó lesz. Lehet hogy még a harmadikat is felülmúlja (na mondjuk azt nehéz lesz), és talán többet fog nyújtani egy egyszernézős varázsmozinál.

Szemezgessünk kicsit a véleményekből, kritikákból:

"Vicces, izgalmas, félelmetes, olyan amilyennek egy nyári blockbuster-mozinak lennie kell!"

"Bloody brilliant!"

"A tökéletes Harry potter-mozi."

"A Harry Potter sikeresen mutatja be a részleteket. Lecke a minimalizmusból, és azt mutatja csak ami szükséges a történethez."

"Valószínűleg az eddigi legjobb Potter-film."

Na milyen? A kritikusok eddig szeretik, már a nagy részük, a nézők közül akik látták, szintén többnyire jókat mondanak róla, szóval már tényleg kevésbé vagyok kételkedő. Jaj, és találtam még egy jót, ahogy itt olvasgatom, ez tetszik:

"A Félvér herceg a Harry Poter-széria Birodalom visszavág-ja."

WOW! Oké, már izgatott lettem! :))

Címkék: harry potter mellékesen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr651245327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása