HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Büszkeség és balítélet (2005)

Konya Sándor 2009.07.27. 07:56

Franc se hitte volna hogy meg fogom nézni valaha is ezt a filmet, de megtettem és miért? Mert miután megnéztem azt a fantasztikusan nagyszerű Vágy és vezeklés-t, ránéztem a rendező nevére, és...Hé, ez ugyanaz a pali! És így megnéztem ezt is. Anyám DVD-gyűjteményéből halásztam elő, tudniillik ő a nagy Jane Austen-fan, neki megvan eredetiben ez a film. A lényeg végülis: TETSZETT!

Bővebben?

Ti kértétek! Szóval a legjobban a film képi világa fogott meg, a kamera mozgása, és...Keira Knightley! Imádom, odavagyok érte, megőrülök ezért a csajért! Élmény volt nézni őt, hallgatni őt, és...Minden egyéb. Nagyon jól hozta a szerepét, némi erotikát is csempészett a filmbe (vagy csak én képzeltem bele?), és tényleg gyönyörűen festett ezekben a kosztümökben, ebben a környezetben, illett ide, és azért az operatőrt is dícsérem, hogy ilyen szép felvételeket készített a lányról. Amúgy Keira azért is szívem csücske, mert Dominóként tisztességgel szétrúgott néhány segget Tony Scott alulértékelt akcióklasszikusában.

A többi színész sem panaszkodhat, szépen végezték dolgukat, főleg a veteránnak számító Donald Sutherland-et bírtam nagyon, őt szintén élmény volt nézni ahogy játszik. A film főként persze nőknek szól, nőkről, de nem kell férfiaknak sem elzárkózni tőle, lehet nézni nyugodtan, filmrajongónak érdemes tenni vele egy próbát, nekem bejött, tetszett, bár kétlem hogy annyiszor meg fogom nézni mint a Rambót. De megérte látni.

Címkék: kritika 2005 keira knightley

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr801270397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása