HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE - Élménybeszámoló: II. rész

Konya Sándor 2009.07.26. 15:58

...Szóval kb. 14:25-kor végre a vászon "felizzott", és kezdődtek az előzetesek. Reménykedtem abban hogy egy kis G.I. Joe is lesz, de sajna elmaradt, helyette ilyenek voltak:

Julie & Julia

Kis romantikus főzőcskézős filmecske Mery Streep-el és az eeelragadó Amy Adams-szel! Nora Ephron filmje. Nem tűnik rossznak, de nem fogok a moziba rohanni érte.

Where the Wid Things Are

Ez viszont fantasztikus volt! Olyan hatásos ez az előzetes hogy majdnem elbőgtem magam ahogy néztem. Égjek a pokolban ha nem nézem meg majd moziban ezt, abszolút-feltétlen ott kell látni, mert ez valami rettenetesen egyedi és felejthetetlen lesz, legalábbis ahogy én most érzem. Spike Jonze az Adaptációval már bizonyított nálam.

Derült égből fasírt

Történet egy srácról aki feltalál egy masinát, aminek hatására az égből kaja hullik. Erről a filmről amúgy még nem is hallottam. Kis animácisó móka-kacagás, ártatlan szórakozásnak ígérkezik, jó lehet, de semmi egetrengető, nem hinném hogy megnézem moziban.

És akkor a fények kialudtak, dobpergés, és ta-daaa, a film kezdetét vette!

Régen én nagy Potter-fan voltam, zabáltam a könyveket és a filmeket egyaránt, aztán úgy 2 éve a lelkesedésem szépen alábbhagyott. Mintha kinőttem volna belőle, már nem ragadott meg annyira, nem éreztem azt a...Varázst! Egyszerűen nem tudtam már úgy rajongani érte ahogyan anno. Most is úgy mentem be a moziba hogy izgatott voltam, a legjobbat reméltem, de mégsem tudtam úgy igazán egy egetrengető filmet várni, nem tudtam annyira lelkesülni, az előző rész keserű utóíze után, amit azt hiszem így már újra kéne néznem, mert rég volt már, lehet most jobban tetszene. A rendező ugyanaz maradt, a szereplők szintén, a hangulat itt még baljósabb, de ugyanakkor sok poén volt itt, és végre valahára együtt tudtam nevetni a közönséggel! a szerelem itt az egyik fő téma, olyan mintha egy tinisorozatot néztem volna, de a jobbik fajtából. Volt itt féltékenykedés dögivel, meg szerelmi bájitalok használata, kiderültek dolgok amikre én nem is számítottam (Hermione Ron-ra pályázik?? mi a szösz?), a színészek meg sziporkáztak sokszor. Még a kis(?) Potter is humorizált sokat, mosolyogtam is sokat annyira jó volt a csávó, de leginkább Ron-nak jutottak a leghumorosabb pillanatok.

 

Címkék: élménybeszámoló harry potter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr31269401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása