HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Sanyi várja a holnapot...

Konya Sándor 2009.08.19. 16:45

Mert holnap, bizony meg lesz nézve a legújabb Tarantino-opusz! Habár, nem úgy lesz, mint ahogy el volt tervezve, sajnos a legjobb barátnőm nem tud jönni (és innen kívánnék nagymamájának jobbulást!), ezért elcipelem a bátyómat, úgyis 2-szer akartam megnézni a filmet, jövő héten remélhetőleg meglesem a leányzóval is, mert mégiscsak úgy az igazi élmény.

Szóval holnap...Évek óta várom már, és végre megérkezett hozzánk. Annyi kritikát, és interjút olvastam hogy már szinte mint tudok a filmről, néztem egy csomószor az előzeteseket, a klipeket, és hallgattam a zenéit, szóval már tényleg szomjazok arra hogy láthassam az egészet úgy ahogy van, teljes valójában, nagyvásznon, tuti hangzással, egy kis üdítővel, bár az talán nem is olyan fontos. Szinte biztos vagyok benne hogy nagyon jó lesz, hiszen én még egy Tarantino-filmben sem csalódtam, hát pont ebben csalódnék: Kétlem, pajtikáim! Na de azért mégis izgulok, nehogy szar legyen, úgy érzem magam mint egy tini (végülis ha úgy vesszük még éppen az vagyok) a randevú előtt. Már alig várom hogy lássam Donny-t ahogy baseball-ütővel megagyalja a nácit, vagy azt a híres, máris klasszikus bárjelenetet, valamint a nyitójelenetet, a zárójelenetet, basszus az egész filmet! Hát hülye vagyok én??? Naná hogy az egészet. Kíváncsi vagyok mit tett le QT az asztalra. Vajon ezt is kismilliószor megnézem majd mint az előző filmjeit? Ebből is lehet majd idézni meg minden? És a zene? Vajon ugyanolyan dögös és menő lesz mint mondjuk a Halálbiztos-ban? Ejj, de várom!

Na de ki nem várja? Na, holnap írok a filmről, de olyat hogy attól koldultok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr51323789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása