HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE - Élménybeszámoló: I. rész

Konya Sándor 2009.07.26. 13:36

Hát eljött ez a nap is. A 6. rész. Két éve csalódottan jöttem ki a moziból. Csalódott voltam mert unalmasnak találtam, és sorozatszagúnak, fásultnak. A rendező nem változott, szóval joggal voltam szkeptikus ezen epizódot illetően. Hogy milyen volt? Na, csak ne olyan gyorsan! Szép sorjában! Kezdjük a legelején.

A film 14: 30-kor kezdődött, mi odaértünk a mozihoz olyan fél 2-kor. Bátyámmal meghökkenve fogadtuk a látványt. Egy csomóó ember ott áll sorban, jegyre várva. Fiatalok, felnőttek, egy rakat generáció. Rég láttam ilyesmit, sőt, talán még soha életemben nem láttam ekkora sort abban a moziban. Fantazstikus látvány volt, de azért kicsit megijedtem hogy "Tejóég, remélem lesz még hely." Szóval beálltunk a sorba, de mögöttünk még egy rakat ember volt utána, szóval...Az eszem megállt. Szerencsére még volt hely, ráadásul a kedvenc sorunkba, a 7.-be, egész jó helyet fogtunk ki magunknak, elégedettek voltunk. A jegyvásárlás után mindenki tódult a popcorn-árushoz, akinek most aztán volt dolga rendesen, mindenki vette literszámra a pattogatott kukoricát meg üdítőt, öröm volt nézni. Jómagam be kellett hogy érjem egy házilag elkészített teával, mivel az üdítőre szánt pénzt DVD-re költöttem. Hiába, no, én már csak ilyen vagyok. Szóval ahogy ott álldogáltunk, volt még vagy fél óra a filmig, de ott voltunk már az ajtó közelében, hogy elsőként mehessünk majd befele. Kb. olyan 20 perccel a film kezdete előtt be is engedtek minket. Leültünk, kényelembe helyeztük magunkat, előzetes még nem volt, csak zene szólt halkan, gőzöm nincs már hogy micsoda, nem figyeltem, csak az emberkéket néztem ahogyan szép lassan jönnek be, és ahogyan megtelnek az üres székek. Olyan ritka látvány ez errefelé, és komolyan mondom örömteli hogy végre nem egyedül nézek filmet moziban...

Közjáték:

A jobb oldalamra egy csinos fiatal leányzó ült le. Az arcát nem figyeltem meg, nem mertem arra nézni, de a lábai oltári szépek voltak, nem győztem nézni őket, de persze csak diszkréten ám, semmi feltűnés! Volt nála kis táska, abban volt minden vacak, ahogy az egy lánynál lenni szokás. De óóóó, azok a lábak!! Csodaszép volt...

Közjáték vége

Címkék: mozi 2009 élménybeszámoló harry potter

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr71269163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaulReal 2009.07.26. 16:01:45

Nem mondod komolyan...én öcsémmel szoktam néha betévedni moziba, és csak a 7. sor közepe. :D

Konya Sándor 2009.07.27. 10:27:21

Heh! Hát igen, úgy tűnik a 7-es bűvös szám. Én is középen szeretek lenni.
süti beállítások módosítása