HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Szívem csücske Hámori Gabi meghódította szívemet megint az ÁLLÍTSÁTOK MEG TERÉZANYUT! című filmben

Konya Sándor 2009.07.21. 07:01

Na nem mintha olyan nagy rajongója lennék az ilyen szinglifilmeknek, de a filmeket szeretem, és nem teszek kivételt, látni akarok mindent, mindenfélét, még az olyan műveket is, amik végülis nőkről szólnak, nőknek készülnek, és férfiak csak nehezen tudnak azonosulni a főhős(nő) gondjaival, bajaival. A film az film, kérem szépen, és mondom: a filmek iránti rajongásom határtalan.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát most nem ennivaló a leányzó??? Ugye hogy de!

Magyar filmet régen ritkán szerettem, de a helyzet az hogy az utóbbi időkben csupa olyan filmet láttam ami elnyerte tetszésemet és magyar volt. Egy csomó kellemes csalódás, kiábrándulás, és láttam pár olyat, ami egyből belopta magát a szívembe, ott van a kedvenceim között. Na most szerintem az van hogy nekem fel kellett nőnöm ezekhez a filmekhez, mert régebben ódzkodtam a hazai filmektől, nem tudom megmagyarázni miért, egyszerűen nem tudtam leülni és megnézni jóízűen úgymond egy magyar filmet. Tudom, ez hülyeség, hiszen magam is magyar volnék, de volt bennem egy bizonyos fokú előítélet. Amit - végre kijelenthetem hogy - végleg levetkőztem magamról.

A történetet ismeri mindenki: végülis ez a magyar Bridget Jones, csak annál szerintem sokkal jobb. Vagyis inkább fogalmazzunk így, így pontosabb: nekem sokkal jobban bejött mint a Bridget Jones. Érzékletesen jeleníti meg egy szingli nő helyzetét, dillemáit, problémáit (lábborotválás, csak hogy mondjak egy példát) és hasonló dolgait, Hámori Gabi pedig remekül hozza a szerepet, Kataként elbűvölő, magával ragadó, és vicces. Azt hiszem ennek a lánynak én rajongója lettem, a másik film amiben nagyon szerettem a Kaméleon. Ott talán még jobb volt mint itt, de itt is imádtam nagyon.

Mit is mondhatnék még? Kellemes, üdítő 2 óra kikapcsolódás, ami azért nem nélkülözi a drámát sem, amellett hogy van benne kellő mennyiségű humor, ám azt szerencsére nem viszi túlzásba. Szépen, lassan csordogál előre a film, míg a végén Kata megtalálja a boldogságot, és happy end-del zárul a történet, de ez nem olyan happy end, ez olyan...Sokkal életszerűbb úgymond azt hiszem. Na, elég a szócséplésből, örültem hogy láthattam ezt a filmet. Megérte azt a 399 forintot amit kiadtam érte.

Címkék: kritika magyar 2004 dráma komédia hámori gabriella

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr471258034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása