HTML

Geekgasm

Egy szerény kis blog, ahova leírom minden, filmekkel kapcsolatos élményemet, legyen az mozi, TV, DVD, Bergman vagy Uwe Boll, kicsi vagy nagy, amit nézek, arról írok, mert mindenem a film, és szeretnék ennek hangot adni, bár hangja ennek éppen nincs, de azért ugye értitek? :) Lehet vitázni, lehet egyetérteni, lehet fújolni, a lényeg hogy a közös érdeklődési kör a FILM legyen. Mert filmek nélkül ugyan hol lennénk? Írjatok ha akartok (ide, erre a címre, ni: konya.s@freemail.hu) Ó, és...Csak így mellékesen! Látogassátok ám egy kedves leány blogját is, aki történetesen egyik legkedvesebb barátnőm! http://parasztpoetry.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Röviden-tömören

Konya Sándor 2009.07.29. 09:16

Néhány film, amiről most bővebben nem írok, de láttam őket a napokban

Mission: Impossible

Tegnap volt a TV-ben, elkezdtem nézni, de sajna ki kellett kapcsolnom mert álmos lettem - na nem a filmtől! Egyébként láttam már kismilliószor, de olyan ez a film hogy nem tudom megunni! Ez volt Brian De Palma popcornmozija, de így is az egyik legjobb ügynökfilm, thriller amit valaha láttam. Suspense, meglepetések, akció, izgalom, minden itt van. Fantasztikus film!

Nővérek

Ha már De Palmánál vagyunk. Ez a film szintén mostanában volt a televízióban, hát újra bevizsgáltam. De Palma korai korszakából való, erősen jelen van a giallók hatása, Argento filmjeié, véres, durva thriller egy skizofrén lányról. Egyik legjobb film De Palmától.

Cat-Women of the Moon

Ez egy negyvenesévekbeli hamisítatlan B-film, és mint olyan határozottan vicces nézni. Van itt óriás pók, lenyűgöző dialógusok, a színészek "brillíroznak", és...Hát rövid film, de nekem tetszett, mert szeretem a B-t. Nem kell mindent olyan komolyan venni, na!

Family Guy - 3. évad

Ez kész! Őrület ez a sorozat! Egy barátnőm ajánlotta, tettem vele egy próbát, és egyszerűen nem tudtam abbahagyni, pár nap alatt kivégeztem az évadot. Tiszta dili, elvetemült, elmeháborodott, de zseniális, én mondom!

Rokonok

Jó film, de...Hát nem tudom, annyira nem jó. De nem is rossz. De valahogy a befejezés elkapkodottnak tűnt nekem és hirtelennek. De a színészek mind nagyon jók, az operatőri munka dícséretes, a rendezés szintén, csak ott van az a "De..."

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr511275040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása